Wanneer de Nachtwacht versleten toverspullen verbrandt, bevrijden ze per ongeluk Fedora, een oude geest met ontzaglijke magische krachten. Het fantoom vestigt zich in de hoed van Cooper en krijgt hem zo meteen in zijn macht. De Nachtwacht onderzoekt de zaak en wil ingrijpen maar Fedora is hen te snel af. Met betoverde hoeden overmeestert hij de inwoners van Schemermeer en zet hen aan het werk in zijn hoedenfabriek. Met deze magische hoofddeksels wil het fantoom een slavenleger oprichten om de wereld te veroveren.
De Nachtwacht staat voor een haast onmogelijke opdracht, zeker wanneer Wilko ten prooi valt aan Fedora. Maar dan bedenken ze een al even bijzonder als gevaarlijk plan.
• | 2. | De zwarte stormdemon |
• | 3. | Queen Halloween |
• | 4. | De hellehond |
• | 5. | Het Monsternest |
• | 6. | Vuuroog |
• | 8. | De Duivelskermis |
• | 9. | De Machinegeest |
• | 10. | De boekenkobold |
• | 11. | Het vervloekte toernooi |
• | 12. | De slangenvampiers |
• | 13. | Drie donkere tattoos |
• | 14. | De Nachtmerriemonsters |
• | 15. | Weerwolven vs Vampiers |
• | 16. | De bloedheks |
• | 17. | De Spookridder |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.