Als Schemermeer wordt geteisterd door een vreemde mistbank gaat het alarm af bij Keelin. Bezoek uit de onderwereld! Gelukkig is de Nachtwacht er snel bij en sturen ze als een perfect team de gevaarlijke bezoeker terug naar het duistere hart. Maar daarna krijgt Vega een heel bijzonder bericht. De Nachtwacht moet een van hen aanduiden als leider van de drie.
Ze proberen iemand aan te stellen maar komen er niet uit en dus worden ze door Vega verplicht een wedstrijd te houden. Ze moeten samen een eeuwenoude vloek oplossen en de Nachtwachter die het beste werk levert tijdens het onderzoek zal de leider worden. Vega is hierbij de scheidsrechter. Tot het plots duidelijk wordt dat Vega zich vreemd gedraagt. En als ten slotte de ware toedracht van de vloek aan het licht komt, dreigt alles verschrikkelijk fout te lopen.
• | 2. | De zwarte stormdemon |
• | 3. | Queen Halloween |
• | 4. | De hellehond |
• | 5. | Het Monsternest |
• | 6. | Vuuroog |
• | 7. | Het Fedora fantoom |
• | 8. | De Duivelskermis |
• | 9. | De Machinegeest |
• | 10. | De boekenkobold |
• | 12. | De slangenvampiers |
• | 13. | Drie donkere tattoos |
• | 14. | De Nachtmerriemonsters |
• | 15. | Weerwolven vs Vampiers |
• | 16. | De bloedheks |
• | 17. | De Spookridder |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.